Friday, March 20, 2009

20.3.09


EURUSD
Območje do 1,38 je bolj kot ne resistance, zato se bojo bullsi moral še mal potrudt. Ko uspemo prebiti to območje, je fib 138,2% in 161,8% območje(na daily karti) kjer bo resistance, saj bojo prodajali long pozicije malo večji trejderji. Na 30min karti vidim priložnost za trejd: ko cena naredi break počakamo 1-2 sveči da se vrne nazaj na trend linijo in gremo v long pozicijo za nekaj pipov tja v območje 1,37, prav tako velja za na short stran,samo da gremo potem v območje 1,34.

15 comments:

Fenix said...

Kako nardiš, da ti Fibo kaže 161% ?
Jaz uporabljam Fibo Retracement. Kaj maš to mogoče Fibo Exstension? Ga še nisem uporabljal in ga tudi nimam v MT4. Slučajno veš, kje se ga najde?

Fenix said...

EURUSD 30 min graf, sem spregledal priložnost, ki jo ti rišeš na grafu. Dejansko se je kasneje pokazala lepa priložnost za long.

Predlagam da čez vikend katero rečema glede na trenutne položaje grafov in se pripravima na ponedeljek. Na katerih parih ti delaš?

jmaster said...

Ej Marko to lahko sam nardiš...na mt4 dej na karto enga fibota...z desno klikn nanga na properties, pol pa na fibo levels klikn na add...recimo da hočeš dodat 161,8%: pod level napišeš 1,618 pod description pa 161,8.
ratal?
trenutno trejdam samo eurusd...itak je dost trejdov tko da niti ne gledam kej druzga.lahk pa predlagaš kero karto pa skup kej namudriva:)

Fenix said...

Pri preizkušanju Fibota, sem ugotovil, da ti očitno vlečeš fibota iz hi na low točko. Jaz delam obratno (iz low na hi) !!!
Sedaj sem malo v dilemi, kje delam narobe, saj je pravilo, da v trendu vendno rišeš fibita tako da vlečeš iz low na hi in ne obratno.

Kdaj in zakaj uporabljaš ti prvi (hi na low) in drugi (low na hi) postopek?

Fenix said...

Oprosti za začetniška vprašanja, vendar se poskušam naučiti novih tehnik.

Sedaj, ko sem potegnil fibota iz hi na low sem dobil podobne nivoje (tudi 161,8%), nimam pa tvojega nivoja 138%. Si ti ta nivo dodatno ročno vnesel, ali kaj?

V katerih primerih je pametno ročno vnašati dodatne nivoje v fibota in na osnovi kakšnih informacij se odločiš kateri (dodatni) nivo je to?

Fenix said...

Sedaj pa še moja prognoza za EURUSD:
----------------
Na daily grafu, če gledam RSI in Stohastiko, mi oba indikatorja kažeta prenakupljenost trga. Na RSI se je celo izoblikoval očitno doseženi vrh. Na osnovi tega bi ocenil, da bo v ponedeljek tečaj padel. Ne sicer takoj, kar nam potrjuje urni graf, ki nakazuje še določeno rast, kar pogumnim daje mogoče še priložnost za previdno long pozicijo s ciljem do 1,3670. Vendar po mojem mnenju ne bo prišlo do preboja odpora na 1,3740.

Jaz vidim dve glavni podpori. Prvo na 1,3440 (fibo podpora) in drugo, nižjo na 1,3350.
Pri vsem tem me samo malo bega indikator MACD, ki pa kaže obratno, še dvig tečaja, kar pa jaz pri tem za sedaj ne upoštevam.
Kakšen je tvoj komentar na to?

jmaster said...

saj je vseeno v katero stran ga narišeš...od low na high ali obratno.
glavno je da veš kaj delaš. npr če gre rend gor...ga narišem tako da je zgoraj 100% če pa se naredi trend navzdol oz break na dol, potem ponavadi dam 100% pri low. ampak to sploh ni pravilo, kakor mi zapaše saj so nivoji enaki.edini in najbolj pomemben je za moje pojme 50% tako da je res vseeno:)
imam samo tiste nivoje ki so mi zanimivi...čeprav se ne zanašam ravno na njih, je pa zanimiv kako res delujejo v praksi oz kako se market obnaša v bližini teh nivojev.

Fenix said...

Ja...ne vem če je tako kot ti pišeš. No verjetno je, sam jest ne razumem :) Če delam fibota iz low na hi, meni pokaže na hi točki 100%in pada do 0% pri low točki. Če pa delam obratno, da vlečem fibota iz hi na low, mi pa izriše enake nivoje, za razliko, da nariše še dodatne nivoje nad 100% (161%, kot je primer na tvojem grafu). Ne nariše mi pa nivo 138%, ki je viden na tvojem daily grafu.

jmaster said...

aja to te bega. 138% sem tut sam dodal. če hočeš še v obratno smer ekstension dodaj -(minus) pa boš dobiš še navzdol podaljšanje.
torej.če gre trend navzgor se ponavadi retreaca na nivo 61,8% ali 50% preden nadaljuje pot navzgor(še višji high)-narisano tako da je high 100% -to se najbrž strinjava.
narisano obratno je ta 61,8% nivo samo 38,2% (100-61,8%=38,2%) -piše pač 38,2% ampak črta je pa do pipa natačno ista, zato meni ne predstavlja razlike v katero smer ga narišem.

Fenix said...

Tebi je enostavno, jaz se pa še kar lovim, in za nič nisem prepričan, če prav delam. Želel bi si pripraviti nekakšen protokol priprave in izvedbe trejda, da bi nekako rutiniziral vse postopke in porabil manj časa za analize in ostalo.

Fenix said...

Gledam sedaj katera fibo števila so vstavljena v MT4 fibo tool...
V mojem fibotu je mankalo število 0.764 (retracement). Sedaj sem ga dodal. Prav tako sem dodal število 1.382, čeprav ta nivo paše bolj za extension levelse delat.

V različni literaturi zasledim različne fibo števila, ki so zajeta v fibo toolse. Nekateri zajemajo vse nivoje, nekateri nekatere nivoje izpustijo (0.764 naprimer v MT4 fibotu). Kaj predlagaš?

Fenix said...

aja, pa še neki sem prej pozabil vprašati....kak nastaviš, da ti na fibo nivoje izpiše poleg procentne vrednosti tudi vrednosti vertikalne skale?

jmaster said...

glede na to da si bolj nov v tem te čisto razumem da se še loviš...čez 1 leto bo že veliko bolje, verjemi:)
sedaj so ti vsi indikatorji zanimivi in najbrž misliš da ti bojo pomagal če jih boš imel več, v resenici pa te to samo zmede, ampak nič hudega, vsak mora najbrž dat to fazo skozi na poti do uspeha.
najbrž boš skuril kak real račun najprej ampak iz vsega boš odnesu kej kar boš v prihodnosti rabu.
vzporedno s trgovanjem na trgu delaš tudi na sebi. ogromno je psihologije v forexu.
za tisto da se ti zraven fib levelov izpiše še cena, moraš tam kjer dodajaš fibo levele pod descriptions narediti 1 presledek in potem vpišeš %$ (procent in znak za dolar).
ratal?

Fenix said...

Imam še eno vprašanje:
Testiram MACD v MT4, vendar ta MACD, ki je v MT4 ima samo eno rdečo črto in indikator trenda tako, da mi ne prikaže mesta križanja. Kako uporabljam potem takšen indikator in ali se lahko v ta indikator doda še druga črta, ki bi kazala mesta križanja?

jmaster said...

za MACD ti pa nebi znou povedat. se nisem z njim nikol ukvarju kej bl.